Vi droppede jo at opsætte en online helsebutik i første omgang (det er også et stort arbejde ) og jeg ser derfor præsentationen nogenlunde således:

1) FYSISKE KØB I HELSEBUTIKKEN
– En overordnet præsentation af jeres helseprodukter opdelt i kategorier.
Jeg har lavet en demo som jeg selv godt kan lide da:
1) Den giver et godt overblik
2) Den ser hyggelig ud (Som Vibeke sagde: Det ser lidt “koldt” ud lige nu med panoramabilledet…)

LINK

Jeg foreslår selvfølgelig at i selv skriver tekster, tager billeder, vælger kategorier etc. – jeg fortæller jer selvfølgelig også hvordan man gør og attacher senere evt. en “butik-mini-manual” her til denne post.

2) EVT. ONLINE KØB VIA HELSAM, OG MED AFHENTNING I HELSEBUTIKKEN
Det lyder umiddelbart som en god idé at promovere denne mulighed, da i dels får lidt procenter af salget, men også får kunderne ned fysisk i butikken, men hvad siger i selv…der er nok også ulemper, f.eks hvis brugeren bare vælger at gøre hele købet online, køber for over 400 kr. og derfor får fragt gratis med i købet – hvad siger i?!

(Hvis i vælger at satse på denne mulighed, skal jeg/vi under alle omstændigheder forbedre den beskrivelse der ligger på sitet lige nu – ellers fjerner jeg simpelthen blot den tekst der omhandler Helsam)